• IP Copied!
    Click to Copy IP
    Loading...
  • Join our Discord
    Loading..
  • Search results

    1. minicows

      lol crazywar boring

      ok i not play for 4 week thx to my hgih quality vido so quit crazy war ok ???
    2. minicows

      lily is angery >:(

      lock this thread
    3. minicows

      Toxicity Tracker

      first person is gonna be vegeta
    4. minicows

      What should I build next?

      build a techno plane youtooz
    5. minicows

      Toxicity Tracker

      this gonna be a longggg list
    6. minicows

      Got mah name back :D

      cool
    7. minicows

      im stupid

      zvla was the owner but he takes 10 years to respond to my dms and also quit cw
    8. minicows

      im stupid

      yes i lost so many p7 and p10 sets
    9. minicows

      lily is angery >:(

      ok then stop bumping this should be the last bump
    10. minicows

      im stupid

      someone told me to do /is leave i thought it makes u go to bg i did think it might make u leave ur island but i thought there will be a warning and guess what happened
    11. minicows

      how to be good at pvp

      sstu0dipdpi
    12. minicows

      how to be good at pvp

      just shut up and watch the vide
    13. minicows

      how to be good at pvp

      thats why u need to watch the vid
    14. minicows

      how to be good at pvp

      noob
    15. minicows

      how to be good at pvp

      ok
    16. minicows

      i dont understand

      wtf is the 10 + 9 joke pls some1 tel me
    17. minicows

      how to be good at pvp

      watch the video made by 13 year old technoblad i havent mastered it yet
    18. minicows

      i hate

      j
    19. minicows

      i hate

      i die with gsword pls nerf freeze freeze too op and fix the 1.13 SWIMMING GLITCH TWFSWBSSYSWGWYGDAHDDDOD